środa, 21 sierpnia 2013

Wiórki kokosowe VECPOL

Kokos - uwielbiany przez wielu, znienawidzony również przez pewną ilość osób. Moja mama go uwielbia, więc postanowiłam upiec jej tort kokosowy. Chciałam, żeby wyglądał dość apetycznie, stąd zakupiłam wiórki kokosowe, aby ozdobić moje dzieło. Cała paczuszka miała 100g. Pomyślicie sobie: "odbiło jej, skład naturalnych wiórków kokosowych nawet analizuje...". A i owszem - ale sami spójrzcie :)
SKŁAD: wiórki kokosowe, substancja konserwująca: dwutlenek siarki.

Wiórki kokosowe: kokos zawiera bardzo dużo niepotrzebnych kwasów tłuszczowych nasyconych, ale w jego skład wchodzi też sporo błonnika.
Dwutlenek siarki: odradza się częste spożywanie.

WARTOŚĆ ODŻYWCZA PRODUKTU/100g:
Wartość energetyczna: 646 kcal
Białko: 5,6g
Węglowodany: 5,9g
Tłuszcz: 63,2g

WRAŻENIA: Wiórki, jak wiórki - same raczej nie są jakoś charakterystyczne w smaku (wysuszony kokos), dopiero w połączeniu z potrawami nadają lekko słodki, tłusty smak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pomysł, w jaki sposób wykorzystać dany produkt w kuchni? Podziel się z innymi. Nie wiesz, w jaki sposób "poradzić sobie" z danym artykułem? Zapytaj. Chcesz ocenić smak oraz jakość produktu? Twoja opinia jest bardzo ważna...