czwartek, 8 sierpnia 2013

Lody KORAL Top Milker śmietankowo-waniliowe

Uff, dziś, nie uwierzycie, termometr pokazywał prawie 40 stopni Celsjusza! Przez pół dnia raczyłam się wodą mineralną, ale była już na tyle ciepła, że nie wytrzymałam i wybrałam się do sklepu po "coś dla ochłody". Zazwyczaj, gdy sama wybieram lody, do mojej ręki trafiają zwykłe, bez polewy itp. (najmniej kalorii i najkrótszy skład - taka obsesja). Akurat dziś miałam ochotę na coś słodkiego, więc idealnie! Wybrałam lody śmietankowo - waniliowe KORAL Top Milker, o masie 58g (110ml).
SKŁAD: odtłuszczone mleko odtworzone, cukier, olej roślinny kokosowy, syrop glukozowo, odtłuszczone mleko w proszku, E 471, E 410, E412, śmietanka w proszku 0,3%, wanilia naturalna 0,01%, aromaty.

Odtłuszczone mleko odtworzone: odtworzone?Yyy. W dodatku wzbogacane w syntetyczne witaminy.
Cukier: próchnica zębów, ciągłe uczucie głodu, w gorszych przypadkach zapalenie żołądka i jelita grubego, konieczność zwiększania dawki witaminy B, cukrzyca, otyłość, kamica żółciowa, choroby trzustki, zawał serca...
Olej roślinny kokosowy: jest uznawany za jeden z najzdrowszych tłuszczy.
Syrop glukozowo: cukier...
Odtłuszczone mleko w proszku: uzyskane w wyniku odparowanie mleka krowiego odtłuszczonego - poddanego obróbce cieplnej, dzięki czemu zawartość tłuszczu została obniżona do nie więcej niż 0,50 % (m/m). Musi być wzbogacane w syntetyczne witaminy :(
E 471: nieszkodliwe i naturalne.
E 410: mączka chleba świętojańskiego - naturalna, nieszkodliwa.
E412: guma guar - naturalna, nieszkodliwa.
Śmietanka w proszku: w proszku? To ja podziękuję.
Wanilia naturalna: no rzeczywiście dużo jej...
Aromaty: ahh te aromaty :(

WARTOŚĆ ODŻYWCZA PRODUKTU/58g:
Wartość energetyczna: 107 kcal
Białko: 2g
Węglowodany: 13g
  w tym cukry: 11,6g
Tłuszcz: 5,3g
  w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 4,8g
Błonnik: 0g
Sól: 0,058g

WRAŻENIA: Lody są bardzo słodkie i bardzo kremowe - mają bardzo charakterystyczny posmak świeżego mleka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pomysł, w jaki sposób wykorzystać dany produkt w kuchni? Podziel się z innymi. Nie wiesz, w jaki sposób "poradzić sobie" z danym artykułem? Zapytaj. Chcesz ocenić smak oraz jakość produktu? Twoja opinia jest bardzo ważna...